fredag, juni 26, 2009

Glömde,

kameran hemma så kvällens tur är dokumenterad mha telefonen(Sony Ericsson P1).

Även om jag inte riktigt vill medge det för mig själv, så var det ett stänk av uppgivenhet som följde mig när "MÄ" släpade iväg mig till "Älven" för ett nytt försök. Chansen att ta Stor-laxen är nog förbi, nu får man vara glad för "det lilla".

Känner mig lite osäker vad gäller gudarnas gunst....jag har ju faktiskt inte offrat nå't barn.....ännu.

"MÄ" tyckte trots allt att det var kul att demonstrera sin skicklighet med den nyss anskaffade håven, se sån stil han har.
Han tyckte även att det var kul med en öring på 1kg.

För övrigt så blev kvällens resultat rätt mediokert, mindre modeller av gädda, aborre och harr.

Nu har det gått så långt att jag börjat fota blommor.......FATTAR NI hur svårt jag har det ??

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Nä, nu blommar det! Har storfiskar´n gått och blivit botanist? ;)
Fiskdisken på ICA Maxi börjar snart hägra, eller hur? ;)

Lilla jag sa...

Stackars lilla Freddan..