lördag, juni 20, 2009

Midsommar,

är en riktigt härlig helg. Sill och potatis följt av jordgubbstårta inramat av ljus dygnet runt.....härligt.

Skulle bara som snabbast ta en liten tur till "Älven" för att kolla om det gick att lura något att hugga. Enligt dom som ska veta så är det under denna helg som laxen ska visa sig, men jag lyckades i varje fall inte. Det enda jag fick var ett par små-harrar som fick återvända. Jag var inte ensam om att pröva min lycka denna kväll, mötte eller såg ytterligare 5 fiskare.

Det enda jag tyckte var värt att fota denna kväll var ett ödehus som jag passerade på vägen hem.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Den där kåken vill jag in i. Fixar du det? ;

Ulrica sa...

Nya bloggare ska stöttas :) Så nu kikar jag runt lite hos dig. Och huset du fotar är säkert en riktigt fotoguldgruva på insidan också. Gör som frugan säger och ta dig in...;)